Friday, April 23, 2010

.: Teruskan Bagi Cadangan Anda :.



Salam 1blogger...

Entry kali niy aku nak dedicate untuk semua blogger yang dah bagi cadangan kat aku untuk aku organise contest hari tu. Sebenaqnya aku memang nak sangat buat contest tapi aku belum ada idea yang sesuai lagi dan sekarang niy aku agak-agak kesuntukkan masa, yala dah dekat nak exam kan. So masa aku untuk mengadap blog niy agak terhad laa.

Aku terima banyak respons yang baik. Ada yang cadang aku buat contest gambaq makan paling gelojoh la, gambaq lompat paling sempoi la, dan macam-macam lagi la. Dan semua tu aku akan pikiaq sama ada idea tu diterima atau tak.

So terima kasih banyak-banyak kepada blogger yang dah bagi macam-macam cadangan dan idea kat aku! Contest yang aku akan buat tu sesuai untuk semua lapisan masyarakat dunia. Tak kira la sapa pun, semua buleh join contest tu nanti.

Pasal hadiah untuk contest tu dah ada. Jangan risau beb. Aku dah set baik punya untuk ampa. Cuma sekarang niy aku perlukan ampa teruskan bagi cadangan dan idea kat aku untuk aku buat contest. Kalau boleh tu bagi cadangan yang sempoi dan kreatif la.

Tujuan aku nak buat contest hanya 1, untuk aku kenai lagi banyak blogger dalam alam maya niy. Yala, aku pun baru lagikan dalam arena bloggng niy so aku pikiaq niy la satu-satunya cara untuk aku rapat dan kenai lagi ramai blogger.


So chill out and fun!


Chiao!

3 comments:

Anonymous said...

nak dpt info ttg part time tu kat ne ye.......

hans said...

hahaha
aku pun nanti cadang2 nak wat contest juga

lel said...

sesungguhnya aku xde idea
klu aku ada idea pun
aku nk wat contest gak
huhu