Thursday, January 20, 2011

Sibuk dan menyibuk adalah perkara berbeza.

Sekarang niy aku bertambah aktif dengan kegiatan dan segala aktiviti kelab Kenari Fans Squad, KFS. Tak kira siang malam. KFS KFS KFS. Sampaikan umi aku pun naik hairan dengan aku. Hari-hari sibuk, dah macam orang kerja. Padahal masih memegang darjah kebesaran penganggur terhormat.

Aku malas nak pikir masalah problem yang aku tengah tanggung sekarang niy, sebab tu la aku sibukkan diri dengan KFS. Bukan menyibuk yea penonton sekalian. Sekurang-kurangnya ada jugak sumbangan aku untuk bola sepak Kedah walaupun hanya sebesar kuman. Biaq orang tak nampak sekali pun tapi apa yang aku buat tu seikhlas-ikhlasnya dari hati sanubari yang tulus srta mulus lagi murni ini. Tudia.

Macam-macam kami semua dah rancang cuma masa saja yang akan membuktikan apa yang terkandung dalam agenda akan jadi realiti.

1 comment:

anehwa said...

ya! dpt bt smething utk team terchenta dh rasa cukup puaih ati..wlau org x kenai, x hrgai sekali pon..jnji puaih ati! =)