Tuesday, December 27, 2011

Online Shoppaholic

Assalamualaikum readers..

Mesti ramai yang pernah beli melalui internet kan? Konsep mudah, cara yang senang, so siapa yang takmau kan? Duduk depan PC search barang, nego-nego harga skit, bank-in duit kemudian duk telentang atas katil sambil tunggu barang sampai depan rumah.. Haha..

Aku ni sebenarnya sudah kena penyakit ketagih shopping online.. Dah banyak dah barang yang aku beli melalui internet.. Masa mula-mula tu rasa goyang sikit la kan sebab tak pernah.. Takut jugak kalau-kalau barang yang kita bayar tu tak sampai kat rumah.. 

Then bila dah sekali berjaya, mula laa.. Hari-hari duk tengok barang.. Kat Mudah.my tu usah cakap la.. Hari-hari aku bukak tengok kalau-kalau ada barang baru yang di update.. 

Normally barang yang akan aku selalu update barang-barang motor dengan baju-baju bundle la.. Kalau ada yang baru update pastu harga plak agak nice, call selalu! Awai tak kalut bro.. Satgi takut orang lain yang beli dulu.. :]

Paling best kalau shopping kat eBay. Sebabnya kat situ, berjuta barang ada.. Kau nak apa Jah kau cakap? Semua barang ada tau.. Tapi yang tak bestnya adalah nak tunggu barang tu sampai kat rumah.. Penantian itu suatu penyiksaan boh..

No comments: