Sunday, February 28, 2010

.: Rabak Nak Mati :.

Senjata dan kelengkapan aku!

28 Februari 2010. Aku ada test math 1 WQD 10102 pukoi 3 pm. Kalau nak ikutkan hati niy nak ja aku tidoq sepanjang hari kat umah. Gila ka pa test buat weekend! Tak penah dibuatnya Uni lain test masa weekend tp itulah spesialnya UniKL MFI niy. Maybe sebab depa nak makesure kn student study masa cuti dan tak merayap, macam aku! ^_^

Gambaq ni telah di 'snap' masa aku duk study kat rumah Adam. Niy la jadiknya bila kepala otak dah hampir jem panas! Sambaq hp, susun2 prop skit then snap snap snap dan snap! Thanx to Wak-Wak sebab bg pinjam hp hg untuk sesi photography niy!


Sila abaikan objek kala merah ngan kunin tu yea!

Study bagai nak mati! Perkara biasa yang melanda seluruh angkatan student tanah air, study last menet! Esok ada test malam niy baru tergagai nak pulun study! Pastu mula la dalam hall menguap bertalu-talu! Uwuu. By this entry posted, aku baru saja melelapkan sepasang pancaindera kesayangan aku niy! Mata rabak nak mati!



Lefthanded?

Jangan ter'kencin' dengan gambaq! Setelah di'Picniked', dirotate, dan ditouched up kn, maka terhasil lah aku sebagai seorang insan lefhanded!

Wish me luck geng! Satgi bila hampa semayang Zohoq, doa banyak-banyak untuk aku naa? Kan kukenang dirimu dalam doaku nanti! Ceewaahh!

Mau tidoq, nak recharge balik stamina niy! Sapa yang sudi, tolong kejut aku satgi yea..

>_<

psstt: hampa keloi ja nama aku 3kali, kompom aku mangkit terpacak!



1 comment:

[z@ck] said...

chaiyok!
all the best to you!