Friday, March 26, 2010

.: Kejadian Yang Tak Disangka-sangka :.

Lewat petang semalam aku dapat call dari umi aku. Dia cakap umi ada video kapal terbang terhempas kat UUM pagi td! Haaa? Biaq betoi? Umi jangan main-main! Laa betoi laa mana ada main-main. Sat lagi umi share dengan hang dalam Facebook!

Perrgghh terkejut siol dengaq berita macam tu! Macam tak percaya ja.Selalunya duk dengaq berita macam niy dalam news ja tapi niy jadi real beb! 
Pastu semalam akuada training dikir barat. Masa duk buat latihan tu kawan aku ada tanya, tadi tengok x berita pasal kapal terbang jatuh? Aku jawab la ada, yang kat UUM tu kan. Kawan aku cakap, bukan la niy yang kat Penang tu! Haaa?? Takkan ada lagi kot kapal terbang jatuh dalam masa sehari? 

Dia cakap yang kat UUm pagi td, yang kat Penang tu pun pagi jugak! Perrgghh. Lagi la aku tak percaya sebab dalam masa sehari ada 2 kejadian melibatkan kapal terbang terhempas. yang paling aku kesian yang kat UUM tu la. Juruterbang yang terhempas tu maut. Jatuh menjunam beb! Kalau hidup memang Allah sayang gila kat dia! 
Aku sempat tengok video yang umi aku share tu. Audience kat situ pada mulanya macam tak perasan yang kapal terbang tu dah terhempas sampai la depa dengaq ada bunyi letupan 2 kali dan nampak asap hitam. Lepas tu habis semua jadi kelam kabut sebab masing-masing terkejut dan pakat-pakat nak pi tengok apa yang jadi!

Aku just dapat bagi link ja sebab aku tak tau cam na nak upload video dalam blog niy.