Wednesday, March 17, 2010

.: Rindu Gila Nak Tidoq Malam :.

Morning...

No pictures will be uploaded...

Nak story pasal this week yang aku tersangatlah busy..

Hari ni aku bangun awal! Yeaaa aku bangun awal sebab semalam aku tidoq awal. Haha. Actually whole of this week aku terkena virus taleh tidoq malam. Perrgghh. Rindu gila nak tidoq malam. Rindu kot nak rasa kesejukkan angin malam sambil merekot dalam selimut! Haiiyaa!

Sepatotnya semalam aku ada praktis dikir barat kat hostel, pukul 9 lebih macam tu la, sebab hari sabtu ni kat campus ada English Carnival tapi disebabkan aku terlalu melayan mata, hambek kkepala kau! Aku tidoq dari pukul 6 petang sampai pukul 5.30 pagi. 1 rekod yang patot aku banggakan. Sebab apa? Sebab selalunya aku banyak tidoq siang. Mak aku cakap tidoq siang ni boleh buat kita jadi benak perut. Mak aku yang cakap la, kalau dia muhung aku it mean aku pun muhung hampa la kan. Hehe.

Sabtu ada English Carnival then ahad pulak ada test 1 paper France. Hadoooii. Mana ngan nak study lagi, dengan praktis lagi. z@ck! Nasib kita sama la! Huwaa.
Chill la wei, hg kan HEBAT! Cee teringat balik masa BCB Training last weekend! Haha.

Ok tamau nak mengarut panjang2 lebaq2 besaq2. Mau makan, kemas bilik, study and insyallah tidoq balik! Bahahahaha!

2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

amboi..rekod tuh..
tak tidur malam..
saya malam ke siang ke memang minat tidur..
kuikui~

[z@ck] said...

wah..aku nampak link aku di situ..
hahaha..cepatlah habis zapin..iskkk