Tuesday, March 23, 2010

.: Webcam :.

Morning.

Semalam aku baru ja beli external webcam, brand Sensonic. Cam niy murah ja RM29.90 tapi aku dapat la diskaun skit tinggai RM29 ja. Haha. aku nak review skit pasal webcam niy. Ok, harga memang murah la beb. 

 Sensonic Webcam 6100 8mp

Berbaloi kalau beli sebab dia punya resolution memang terbaek la. 8mp bai! Aku pun heran awat murah sangat. Mula-mula tu cam tak confident nak beli sebab murah kan. Takot guna baru 2 3 kali dah jahanam. Tapi so far alhamdulillah la, tadak masalah apa-apa pun.

Webcam niy ada 6 LED lights dan dilengkapi dengan sensor lampu kat side atas untuk detect kalau2 kekurangan cahaya so dia akan automatik on LED tu. Sesuai digunakan untuk Windows Live Messenger, MSN @ Messenger Video Conversation, Skype Video dan Yahoo Messenger.

Semalam lepas balik ja rumah aku terus on webcam then bervideo dengan 'adinda kesayangan' aku yang duk kat NZ sekarang ni. Sapa lagi kalau bukan z@ck. Haha.

Dekat2 dua jam gak la aku duk webcam dengan dia. Si z@ck niy plak duk pulun wat print screen sebab aku baru ja ajaq dia camna nak buat. Dia habaq kat aku lebih 10 kali gak la dia duk wat benda alah tu yala sebab keciwi, benda baru belajaq! Haha.
Sila clix kat nama tu untuk tengok berapa banyak dia print screen muka aku semalam! Haha.

So lepas niy kalau ada sapa-sapa yang nak webcam dengan aku, feel free to ask me about that yeah! Hehe


psstt: tajuk entri sama la plak ngan z@ck

1 comment:

[z@ck] said...

weyh..tiru aku !
mana aci..
hahaha