Thursday, April 1, 2010

.: Berakhirlah Sudah :.

Berakhirlah sudah episod Dikir Barat! Semalam adalah malam keramat untuk budak-budak MFT kerana kami berjaya menggondol tempat pertama! Feewiiit! Hehe.

Aku minta maaf sangat sebab lama tak update blog dengan blogwalking! Takdan la nak buat semua tu sebab aku terikat dengan praktis. Praktis pulak everynight sampai pukul 1 lebih. Balik ja teruih tidoq.

Persiapan selama lebih kurang 2 minggu berakhir dengan kemenangan dan kenangan yang manis dalam hidup aku! Segala usaha yang kami lakukan sendiri tanpa mana-mana bantuan memang berbaloi-baloi!

Hours before the prerformance, macam-macam perasaan mai dalam hati niy. Isk. Rimas bila jadi macam tu sebab tu la punca untuk aku lupa step-step nanti.Persiapan bermula dari awal lagi, seawal pukul 2 pm. Aku dengan 3 orang kawan aku yang lain terpaksa bergegas ke Shah Alam untuk ambik baju. Dengan hujan lebatnya, Ya Allah. Sampai tak nampak jalan!

1 hour before performance! Rasa ketaq makin menjadi-jadi la pulak. Awat taktau? Isk. Tadi relax ja niy makin ketaq pulak. Aku pun hairan sebab bukannya tak pernah perform. Sebelum niy dah perform dah sekali takkan la hari niy pun nak ketaq lagi? Haish.

Suasana dalam dewan become more lively! Aku jadi ketaq bukan sebab pa, kami punya performance last sekali pastu aku pun tak tau pasai apa team dikir barat jadi tumpuan malam semalam. Maybe sebab baju yang kami pakai kot! Warna terang gila vavi!

So guys, these are some photos from A Night with Culture semalam! Enjoy it yea!

Awat pejam mata matju?!

Tudiaa! Panglima tengah duk bersiap!

Panglima kecik dipakaikan sampin! Haha.

Minutes before the performance! 

Kak zie tanya awat meghelit sangat? Haha.

Hehe. Minta ampun dan maaf yea! (apa aku merepek niy)

Kecik dan matju paling semangat sekali! Haha 

Yes!



psstt: boleh full concerntrate kat study and blogwalking plak! Leganyaa!

2 comments:

Anonymous said...

waaaah, ade pendekar melayu kat cn..pilih2 jgn x pilih.ngehehhee

enyheartsdiamond said...

pergh!!1 eny suka tau kesenia2 dn kebudayaan2 ni :))