Friday, April 9, 2010

.: Tidoq Tak Lena :.

Hadirmu dalam hidupku telah membuatkan hatiku tidak tenteram.


Setiap malam aku terbayang-bayang akan dirimu.
Hadirnya dirimu membuatkan tidur malamku tak lena.


Kenapa engkau muncul dalam hidupku?
Kenapa hadirnya dirimu membuatkan jiwaku tidak tenteram?


Apa kelebihan dirimu berbanding yang lain?
Setiap saat aku ternanti-nanti kemunculanmu dihadapanku!


 Hati dan jiwaku semakin tidak keruan tatkala aku menghitung waktu demi waktu untuk bertemu denganmu!
Perasaan ingin tahu semakin meronta-ronta!

Janganlah engkau kecewakan aku pabila kita bersua nanti!
Hanya aku mengharapkan ketulusan dan kejujuran darimu!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Wahai Final FA Cup! 

Cepat la mai! Aku dah tak sabaq nak pi tengok niy! Dari minggu lepaih lagi aku tidoq tak lena taw sebab terbayang-bayang suasana meriah tu!

Hahaha......

1 comment:

Anonymous said...

igt psl iklan kopi tu...
tak lena2.hahahhaa