Monday, April 12, 2010

.: Mengapa Ini Semua Harus Berlaku :.

Kenapa semakin hari semakin malas aku nak update blog?

Adakah disebabkan hilang semangat aku untuk berblogging?

Adakah disebabkan aku malas nak update blog?

Adakah disebabkan memang aku bukan blogger yang hebat?

Semakin hari aku menjadi semakin layu untuk membuat sesuatu. Bukan hanya untuk meng update blog tapi dalam semua benda aku tetap juga malas.

Aku menjadi hairan dan meninggalkan 1 persoalan yang sangat besar dalam kepala hotak aku niy. Kenapa sekarang aku menjadi tawar hati dengan blog? Padahal sebelum niy aku bukan main lagi bersemangat untuk menjadi blogger. Mengapa ini semua harus berlaku? Apakah ini semua kerna diriku? Sedangkan aku cuma blogger baru setahun jagung!

Ramai blogger-blogger yang datang singgah ke blog aku puji aku, bagi kata-kata semangat kat aku. Tapi kenapa aku semakin malas? Adakah aku bersalah kerana tak update blog? Adakah aku kejam kerana tak update blog? Adakah aku telah mengguris perasaan blogger lain kerana aku tak update blog?

Persoalan yang sentiasa bermain-main di akal fikiran aku.

2 comments:

Anonymous said...

ko tulis sepatah perkataan MALAS pun kat n3 ni
ttp ade yg bace
insyaAllah.

hahaha kdg2 aku pun mls gak.

Roxy zai said...

sy daaa pernah delete blog b4 ni coz kes MALAS..but now sy buat blik blog sy coz bosan laa xdpt kongsi crita or mklumat dgn kengkwan lain=)