Monday, May 17, 2010

.: Siput Kembali Lagi :.

Assalamualaikum...

Apa habaq blogger-blogger sekalian? Aku minta maaf sangat-sangat sebab dah lama tak update blog niy. Dah berhabuk tahap dewa paradigma dah aku tengok. Ada sebab yang aku tak update blog niy.

Sekarang niy aku dah balk ke Jitra tercinta sebab dah cuti sem. Sepanjang aku tak update blog, bermacam-macam perkara terjadi kat aku. Baik perkara buruk atau perkara baik. Terlalu banyak cerita yang aku nak share dengan ampa semua sepanjang aku berehat sebentar dari arena blogging niy.

Tapi aku akan share satu persatu dengan ampa semua nanti. Memandangkan aku dah balik Jitra niy, sedikit terbantut usaha aku untuk aktif balik dalam arena blogging niy sebab rumah kat Jitra niy tadak internet. Hehe. Tapi aku akan cuba jugak untuk ampa semua. 

Thanks alot to bloggers yang sudi singgah blog aku yang berhabuk tahap gaban niy. Sedikit masa lagi Mr.Siput akan kembali menerjah semua blog-blog yang sekian lama aku tak melawat!


2 comments:

Roxy zai said...

dun worry, blog ko x berhabuk pun..sy daa buang smua habuk2..ok sila bayar gaji sy..hkahkaha!!

[z@ck] said...

balik jitra teruih lupa kat aku..
majuk ni!