Monday, June 7, 2010

.: Welcome Back Entry :.

Assalamualaikum to all bloggers...

1st of all, sorry sangat sebab sekarang niy aku macam kurang aktif blogging. Sebab banyak perkara aku kena handle. Rasa kekok pulak bila nak mulakan balik blog writing. Banyak benda aku terlepas dari dunia blogging niy. Macam-macam perkara aku nak share tapi tiada kesempatan untuk aku. Masa begitu kedekut untuk aku walaupun 10 minit.

For the welcome back entry, aku just nak share dengan hampa 1 perasaan kurang senang yang membuak-buak dalam sanubari aku niy. Aku rasa blogger-blogger yang lain pun mesti sangat-sangat setuju dengan apa yang aku rasa sekarang ini.

Jahanam Israel laknatullah! 

Itu adalah perkataan yang paling sesuai untuk bangsa yang sememangnya tidak diredhai dunia dan akhirat! Hati aku terbakaq bila dapat tau kapal bantuan kemanusiaan diserang! Serius cakap, kalau ada orang ajak aku pi sana memang aku akan pi! Marah yang teramat sangat dengan apa yang telah diperlakukan oleh rejim Zionis kepada aktivis yang terlibat. Syaitonirojim!

To all bloggers, Mr.Siput akan kembali aktif berjalan bersiar-siar dalam blog tidak lama lagi so nantikan kemunculan Mr.Siput! Hehehe.




Doakan aku kawin cepat noh! Hehehe... ^_^

1 comment: