Thursday, August 19, 2010

.: Bongsu yang sangat Menyakitkan dan Tidak Selesa :.

Aku sakit gigi!

Pertama kali dalam hidup aku, rasa sakit gigi sebegini rupa. Tadi aku dah call tanya sama Umi aku. Apa jadi bila gusi kat gigi geraham tu bengkak? Umi kata, tu sebab gigi geraham bongsu nak tumbuh.

Dia kata paling teruk bila macam niy jadi, mesti demam. Umi cerita kat aku yang dia sama abah dulu pun macam tu jugak.

Pastu bila dah balik rumah, aku cakap la kat Ayie yang gigi aku sakit. Padan muka! Tu ayat 1st dia kata kat aku! !@#$%^&* punya Ayie! Haha. Ayie habaq kat aku, masa dia sakit gigi dulu, almost sebulan baru nak lega. Tu pun jenuh duk tahan sakit gigi.

Aku ada terbaca 1 artikel pasai gigi bongsu niy. Bila mana gigi niy sudah tumbuh, tumbesaran badan kita akan menjadi agak perlahan berbanding sebelum ini. Jadi maknanya tinggi aku takkan naik dah la. Setakat 190cm saja la? Huhu. Tak sukanya badan aku pendek!

Pada yang pernah rasa tau la macam mana 'nikmat'nya sakit gigi bongsu niy. Pada yang belum, 1 ja aku nak pesan. Bersiap sedialah anda untuk demam sakit gigi! Hehehe.

3 comments:

bidadarihijau said...

nak tinggi mane lagi??cukup2 la tu..jelez org pendek neh..ahahah..
sakit gg sgt xbesttt

AyanaAsham said...

nak tmbah....
bongsu juge si manje.
ngeeeeeee

[z@ck] said...

pendek pala lutut hang...
tinggi melanyut dah tu wooii..
dah dah la tinggi..