Saturday, January 29, 2011

Contest Pic Hitam Putih Paling Cool

Waahh!! Aku punya contest baru saja ada pemenang. Sekarang turn aku plak yang nak join contest. Actually contest niy mostly yang join blogger lain yang tag tapi aku nak join jugak even tak ada blogger yang tag aku. Aku dapat tau Contest Pic Hitam Putih Paling Cool yang dianjurkan oleh si gadis bermata coklat niy dari z@ck. Nampak macam tersangat menarik untuk join. Dah la niy 1st time aku nak join contest. Haa kantoi!

Click dan anda akan sampai ke destinasi contest niy!
So syaratnya macam biasa lah, standard contest la. Syaratnya sumpah simple dan sangat senang untuk melayakkan anda join contest tu.

1- makesure jadi follower blog beliau
2- letakkan banner contest niy kat side bar sepanjang contest niy dan link kan ke blog beliau.
3- buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ayat mau simple ja geng!
4- tag 5 orang kawan yang rasa-rasa berminat nak join. nak tag lebih pun ikut suka la.
5- expiry date 1 Mac 2011.


saya suka melompat sebab tu saya tinggi. tak gitu z@ck? hehe

Kalau saya menang RM100, saya nak topup sebab sepanjang hayat paling banyak topup cuma RM5. Kalau nak bagi cash pun boleh. Tadak hal la.

Dan saya telah menge'tag' 5 orang ini dengan bangganya,

1- izzah
2- Noor
3- toQ'ie
4- mysara newrie
5- budakyangcumel

2 comments:

Anonymous said...

haha. tebaek!

siti fatimah said...

salam.. hye :) terima kasih join contest !
good luck yaaaaa :)