Monday, January 17, 2011

Tabiat atau nafsu.

Kalau dah perut nasik tu, tak kira waktu bila mesti nak sebat jugak nasik.

Aku sendiri pun tak tau nak klasifikasikan perangai aku niy kategori apa. Tabiat atau nafsu makan sebab boleh dikatakan aku selalu makan nasik lewat malam. Bukan tengah malam cek oii! Pukul 3 pagi pun baguih punya hadap. Nasik la telur dadar la ikan goreng la sambal udang. Tak kira apa makanan mesti aku akan sumbat.

Kadang-kadang tu pukul 3 pagi aku duk pulun makan nasik kandar lagi. Betapa nikmatnya dapat makan dengan ayam goreng garing! Fuhh! Meletup pom pom beb!

Tapi sorry yea, badan i still maintain ok! Even selalu makan lewat malam tapi aku tak la biarkan badan aku jadi macam tong beb. Pandai makan, pandai la work out nyah oi.

Kalau ada jugak yang sama spesies macam aku niy, suka melantak lewat-lewat malam, sila ambil perhatian. Sesetengah perempuan tidak suka lelaki buncit @ boroi @ boyot. Jika terjadi sedemikian, belilah ubat kurus dari ddR!

Chiao.

3 comments:

anakibu said...

salam....ciput..huhuhu

x per, makan selagi daya...kembar 3 pun makan kuat...

Z[A]KY said...

salam..

eh kita macam sama species je.. kuat makan..tp still badan maintain..ha3

izz ahmad said...

salam..
aku pon byk mkn dlu dlu smpai la
ni perot dan bdn aku dok lagu tu jgak.. ehehe