Tuesday, March 8, 2011

4 orang awek yang aku terbawa-bawa dalam mimpi.

Cameron Michelle Diaz
Aku tertarik dengan awek ni dalam filem What Happens in Vegas. Dalam filem tu, dia berlakon dengan Ashton Kutcher. Even secara realitinya Cami lagi berusia dari Ashton, tapi dalam filem tu nampak kedua-duanya serasi. Dan yang paling aku tertawan bila si Cami ni senyum. Dia punya pipi tu! Isskk. Geram aih!

Sebab apa suka : Geram kat pipi dia yang buat tu! 

Eva Mendes
For sure semua orang kenal awek hot Cuban-American ni. Mostly mesti ramai yang setuju dengan aku kalau aku cakap aku tertarik dengan dia sebab filem Ghost Rider, yang dia berlakon dengan si otai Nicholas Cage tu? Hehe. Seriously aku sangat tertarik dengan charactor dia dalam  filem tu. Terbawa-bawa dalam mimpi oi! Haha.

Sebab apa suka : Sekali tengok, nampak macam gadis Melayu. Hehe.

Kristin Laura Kreuk
Aku pasti kalau awek ni, mesti ramai yang teringat @ kaitkan dia dengan Smallville. Hehe. Tapi aku suka dia sebab dia berani pegang watak dalam filem Street Fighter - The Legend of Chun Li. Innocent habis tu! Kesian beb awek punya comel macam dia ni kena belasah dalam filem tu.

Sebab apa suka : Muka comel. Ada iras-iras Sari Yanti Kisah Kaisara tu. Hehe.

Megan Denise Fox
Pastinya jejaka seantero dunia setuju juga seperti aku. Siapa yang tak suka tengok Foxy Megan ni? Pakcik lepak kedai kopi pun meleleh beb tengok awek ni. Haha.

Sebab apa suka : Hot sehabis mungkin awek ni! Haha.

1 comment:

hanaahmad said...

fuyoahh..mmg super hot. awek melayu tak minat ke? haha