Thursday, March 24, 2011

Need your help. Please vote me.

Ed Hardy - Love Kills Slowly

Dear all bloggers and all my lovely readers..
Kindly need your vote to allow me win the contest regarding to the due date by end of this month. 

Peerrgghh..!! Mentang-mentang la join contest Ed Hardy, terus saja speaking. Hahaha.

Ok serius balik. Aku memerlukan undi dari semua bloggers dan jugak readers blog yang tidak seberapa ni untuk membolehkan aku memenagi Natural Spray, Love & Luck ( Blue ) dan juga tali pinggang. Hehehe. Dan mengikut firasat aku yang kadang-kadang sesat, aku sedang mendahului semua peserta lelaki. Hehehe lagi sekali. Haha.

Ok lagi serius. Klik link ini dan klik Like page tu. Kemudian klik gambar ini dan klik Like. Pastikan gambar yang anda semua klik Like tu seperti gambar kat bawah ni, ada nama aku.

ED by Christian Audigier
Please please please and please. Hahaha.

No comments: