Friday, May 20, 2011

Easy come easy go.

Assalamualaikum....

Lambat sikit nak pos entry baru... Maklum laa musim hujan, badan jadi kurang cergas untuk menaip dan fikir idea... 

Sapa cakap lelaki tiada perasaan cinta, rindu dan sedih? Bagi aku, itu semua adalah anugerah dari yang Maha Esa... Sebagi seorang hambaNya, aku merasakan cukup bertuah kerana dikurniakan perasaan-perasaan tu... Tapi lumrah alam la katakan, easy come easy go... Aku bukan nak point kan maksud aku tu kepada sesiapa, tapi itulah realiti dunia sekarang... 


Tapi syukur Alhamdulilah semua orang sekeliling aku banyak membantu dan support aku dari belakang... Terasa diri ini sangat bertuah dan sangat dihargai...


p/s- please don't make me like 'salin baju' coz' I am starting missing and loving you.. Saya serik sudah....

No comments: