Tuesday, May 17, 2011

Selamat Pengantin Baru sahabatku Ahmad Fahimi...

Assalamualaikum...

Kompang dipalu... Pengantin malu... Chewaahh...

Dah kahwin wei sahabat baik aku dari kecik... Sungguh tidak kusangka... Dengan hanya sekali lafaz, tepat pukul 5.35 pm Ahmad Fahimi sah menjadi suami kepada pasangannya Rasheena... Aku hanya mampu tersenyum kegembiraan melihat hari bahagia sahabat aku tu...



Peerrgghh! Gua tak caya beb yang lu dah jadi laki orang... Hahaha...

Perjalanan aku bermula pada malam Jumaat lepas... Aku tak mau ketinggalan untuk menjadi saksi detk bersejarah dan bermakna sahabat terbaik aku... Aku bertolak dari Jitra pukul 2.30 am dan sampai Hentian Sungai Buloh dekat-dekat pukul 7 dah... Aku dengan kawan aku tidoq dulu  sat, nak cover balik beb... Penat woo drive waktu malam...

Lebih kurang pukul 11 aku mula bergerak ke Seremban tapi aku masuk pi Shah Alam dulu sebab ada tetamu... Baru 1st time jumpa... Beliau sangat best tapi sepanjang perjalanan ke Seremban beliau just tidoq saja dalam kereta...

Aku sampai di Mantin lebih kurang dalam pukul 4.30 pm...

Setelah selesai semua majlis, aku terus gerak balik Jitra sebab esoknya abah nak guna kereta...

p/s- Kepada Ahmad Fahimi dan isteri tercintanya, aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada ampa berdua... Semoga kekal bahagia dan sentiasa dirahmati ALLAH sehingga ke akir hayat... Cepat-cepat dapat anak... Aku nak jadi uncle ni! Hehehe...

1 comment:

Dekna said...

slmt pngantin baru utk kwan siput

bila pulak siput nak kawen??

^_^