Thursday, August 16, 2012

Inilah kehidupan.

Assalamualaikum... 

Tenggelam timbul dah blog ni sekarang ni... :] .. Masa sekarang cepat sangat berlalu... Sedar tak sedar, tinggal beberapa hari saja lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidil Fitri 1433H... Sedar tak sedar jugak Ramadhan akan meninggalkan kita... Belum tentu lagi kita akan berjumpa dengan Ramadhan yang penuh barakah ini...

Life must go on... Itu yang aku sedang buat sekarang ini... Terlalu banyak perubahan dalam hidup aku yang berlaku... Kehidupan remaja belasan tahun sudah lama berlalu... Sekarang ini, kehidupan yang semakin matang perlu aku hadapi... 

Semakin matang seseorang manusia itu, semakin banyak dugaan yang bakal menimpa dirinya... Aku juga tidak terkecuali... Kalau dulu masa ecik-ecik, aku selalu fikirkan menjadi orang dewasa adalah suatu yang seronok, full with thrill... Tapi hakikatnya tidak sama sekali... Sekarang ini terasa kalau boleh nak sangat-sangat kembali ke zaman kanak-kanak... Suatu zaman dimana setiap harinya penuh dengan kegembiraan dan tiada tanggungjawab yang besar... 

Tapi, inilah dunia... Inilah kehidupan...

No comments: