Thursday, March 4, 2010

.: Apa Lagi Mau? :.

Dalam Berita Harian hari ni, ada menyebut mengenai pindaan Undang-Undang Kecil Bangunan Seragam 1984 yang mewajibkan pemaju perumahan melengkapkan kemudahan jalur lebar di kawasan perumahan baru pada masa hadapan.


Perrgghh..!!
Best tu. Malaysia sekarang ni makin canggih la. Dulu zaman aku jangan harap la nak ada kemudahan macam ni. Kalau pi cc pun internet lembab nak mati! Tapi sekarang ni macam-macam kemudahan bakal dilaksanakan.

Untung la sapa-sapa yang nak beli rumah lepas ni. Dah la rumah la ni design sempoi-sempoi,siap ngan kemudahahn ni lagi. Apa lagi mau?? Semua ada sekarang ni.

Bagi aku kemudahan ni memang baguih la sebab pengunaan internet sudah menjadi keperluan, bukan lagi kehendak. Bayangkan adik aku yang darjah 5, dia punya homework kena cerita pasai social network yang menjadi kegilaan sekarang ni. Bagi yang ada kemudahan internet kat rumah, senang la nak buat kerja tapi bagi yang tadak macam mana?

Sekarang ni kemudahan internet sudah menjadi benda yang perlu ada untuk setiap isi rumah. So aku berharap yang perlaksaan undang-undang baru ni dapat dimanfaat untuk semua rakyat Malaysia. 1Malaysia!


>_<

2 comments:

[z@ck] said...

oyeh! da bley komen..
hehehe

SwEetForEst said...

yeahhhh..sweet sokong.. ^___^