Wednesday, March 24, 2010

.: Finalis Maskulin 2010 :.


PERHATIAN!!

Finalis Maskulin 2010

Sila taip Undi Maskulin Kamil dan hantarkan ke 22882!

Pencarian Maskulin 2010 berakhir hujung April 2010. So kepada kawan-kawan blogger undi lah aku yea? Hehe.

Macam mana kalau aku betol-betol terpilih yea? Ohh i loike it bebeh! Dapat jadik fake cover magazine pun ok what? So yang undi-undi bagai kat atas tu pun fake la. Rekaan semata-mata! Haha.

Bukan aku edit yea tapi original Karangkraf photoshoot. Semua ni berlaku dalam sekelip mata. Cee. Aku buat photoshoot niy masa aku pi PBAKL 2010 Sabtu lepas. Karangkraf ada bukak booth untuk photoshooting fake cover magazine niy. Mula-mula aku macam tak nak buat ja tapi kawan aku yang duk hasut. Dia duk kata bila lagi kan? Aku pantang bila ada orang duk cakap macam tu kat aku. Rasa macam dicabar beb! Haha.

 Some actions from me!

Malunya Allah saja yang tahu. Yala tak pernah-pernah buat photoshoot then tetiba ja hari tu buat. Siap dengan make-up lagi. Haha z@ck. Hang ingat hang ja yang kena make-up? Aku pun sama gak taw tapi simple-simple ja la bukan macam opera cina. Dah tu nak kena posing depan orang ramai lak. Tadak la posing over sangat tapi ramai gak orang duk tengok aku senyum kambing sorang-sorang depan camera! Haha. 

 Thanks yea akak andam!

Then hasilnya, memang terbaik la kan. Hehe. The best thing have their own cost right? Sekeping fake magazine cover size A4 yang aku buat niy harganya RM25 ja. So you'll get what i get too. Give it a try guys! Agak-agak menyeronokkan la buat benda alah niy geng. Haha.




PBAKL 2010 berakhir 28 Mac niy it mean next week la geng. So don't miss it yea!


>_<

1 comment:

[z@ck] said...

x malu..
asyik nk tiru aku ja..
hahahaha..

org mekap, dia pn nk mekap..