Saturday, March 20, 2010

.: I'm Going to Gatsby Deodorant Street Fair :.

Haiisshh...

Semalam budak rumah aku niy boleh pulak dia buat pasal. Dah macam orang kena sampuk pula aku tengok. Aku tanya la pasai pa yang hang duk mengarut sangat niy? Dengan muka macho selamber ngok ja dia jawab, awek aku tengah cuti sekarang ni, weekend aku mesti bosan gila, terperap ja dalam rumah! Haha. Aku dah pecah perot dah tengok kerenah kawan aku sorang niy! Ada ka patut awek cuti pun boleh jadi masalah besaq? Haiisshh. Heran aku. So untuk menyelamatkan kawan aku niy dari gila bayang sorang-sorang, aku pun ajak la dia pi Gatsby Deodorant Street Fair.




Macam-macam aktivit ada. Ada Sumo Wrestling in air bag suits and Gladiator Battles. Tapi sebenaqnya ada banyak lagi aktiviti-aktiviti yang enjoy!


Yang paling best sekali sebab ada cabutan bertuah bernilai sehingga RM15,000 untuk dimenangi. Banyak tu beb! Rugi la kalau tak pi. Mana la tau kan nasib aku agak-agak baik ka hari tu, dapat jugak hadiah untuk aku! Hehe.


Tarikh event tu 17 April 2010 dari pukul 10 pagi sampai 5 petang, bertempat di ruang legar Ground Floor, Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur! Kawan aku cakap, kalau kita pi pun tak rugi apa-apa. At least kita boleh enjoy and have a good fun time kat sana nanti! Pastu dia cakap paling koman pun kalau tak menang apa-apa hadiah, dapat usha awek pun jadi la. Haha.



 


Untuk blogger-blogger or street fair fans yang sama-sama nak memeriahkan suasana nanti, senang ja nak pi Timesquare. Kalau ampa tak tau macam mana cara senang, naik ja KL Monorail turun kat stesen Imbi. Terus sampai depan pintu Timesquare! Sebenaqnya senang ja nak pi Timesquare.



 Untuk yang naik keta, follow ja map aku aku bagi ni, senang keja ampa nak pi nanti. Tak yah nak pening2 kepala.


Untuk maklumat lanjut pasal event niy, rajin-rajin la ampa clix kat link niy. www.gatsby.com.my/streetfair Banyak informasi yang menarik mengenai Gatsby Street Fair tu nanti! And all of you are most welcome to join us at the event!

No comments: