Friday, March 19, 2010

.: True Satisfaction :.

 Assalamualaikum.

Perfume. Atau nama lain bagi perfume, minyak wangi. Boleh dikatakan perfume sudah menjadi perkara penting dalam hidup seseorang, termasuk diri aku sendiri. Haha. 
Ok kali niy aku nak buat review sikit pasal perfume yang best untuk jantan-jantan terhebat seperti aku Brent Weber, Marcus Schenkenberg, and ramai lagi laa. Ohh i loike! Hehe.



Perfume yang ni memang best. Sebab apa? Sebab diperkaya dengan estrak kesegaran rempah-rempah dan sensualiti seseorang lelaki. Memang marka-marka yang lalu tepi ampa confirm terpesona punya la! Hehe.



Everybody can use it guys! Paco Rabbane 1 Million niy memang sesuai untuk lelaki yang sukakan wangian yang kuat tapi lembut sebab terdapat ekstrak rose, kayu manis dan esensi nilam Indonesia, sejenis bahan asli yang sesuai dijadikan wangian.



As we all know that Dunhill is the favourite choice fragrance for men. satu lagi produk wangian dari Dunhill yang berinspirasikan alam tetapi tetap menyerlahkan kuasa maskulin si pemakai. Dihasilkan dari bahan ekstrak mawar dan epal. I love this 1! Hehe



The best, for me, men fragrance in market sebab perfume niy memang sangat sesuai untuk lelaki-lelaki yang mementingkan gaya dan keunggulan. Memang aku suggest la kalau ada sapa-sapa yang nak beli perfume, tak kisah la untuk hadiah ka, untuk guna sendiri ka,aku cadangkan try yang niy. Best! 



Another the best fragrance for men! Aku suka sangat wangian yang kuat tapi ada skit bau ala2 nature gitu! Waahh! Haha. Dihasilkan dari ekstrak rosemary, nenas, ketumbar, kayu manis, lavender, kayu cendana dan raspberry. Sesuai untuk si pemakai yang sukakan wangian alam macam niy! Haha. 



Wangian terbaru yang dihasilkan oleh Boss untuk lelaki-lelaki sejati. Diinspirasikan dari kekuatan air, aroma yang halus dan segar. Dengan wangian yang membangkitkan aroma kesegaran, pastinya dapat memikat sensualiti sesiapa saja yang menikmati wangian ini. My current perfume now! Hehe 



Jika anda sukakan lembut dan oriental, ini pastinya menjadi pilihan hati sebab ianya dicipta dengan baik, sensualiti mudah dinikmati mampu kekal lama dikulit si pemakai. Wangian lembut dan oriental yang mampu menaikkan tahap sensualiti seseorang. 


So for guys out there, hopefully all this can guide you to have a very best fragrance for your true satisfaction! 


>_<

1 comment:

[z@ck] said...

nak satu perfume mont blanc..
i loike